Vrátenie tovaru a reklamácia
VRÁTENIE A REKLAMÁCIA
Vrátenie tovaru
tovar môžete vrátiť bez uvedenia dôvodu. Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, a to v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoškodený, v pôvodnom stave so všetkými visačkami a pokiaľ možno v pôvodnom obale. V opačnom prípade budeme musieť primerane znížiť sumu vracanej čiastky o hodnotu vzniknutej škody. Súčasťou balíka s tovarom, ktorý vraciate, musí byť aj tento vyplnený formulár :
Tovar môžete zaslať poštou či kuriérom na adresu prípadne ho môžete doniesť osobne :
Glovez.sk
Klinčekova 970
930 41
Hviezdoslavov
Peniaze vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od nášho prevzatia balíka.
Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.
Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne číslo +421 902 589 343 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00, alebo nám pošlite email na info@glovez.sk.
Reklamácia tovaru
Postup pri reklamácii je v takomto prípade jednoduchý:
Reklamovaný tovar treba zaslať poštou spolu s kópiou daňového dokladu a uvedeným dôvodom reklamácie na našu adresu:
Glovez.sk
Klinčekova 970, 930 41, Hviezdoslavov
Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Vašu reklamáciu riadne zaevidujeme a zodpovedne posúdime.
V lehote do 5 pracovných dní od doručenia vás budeme kontaktovať s vyjadrením, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie odborné posúdenie chyby tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.
Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne číslo +421 902 589 343 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 alebo nám pošlite email na info@glovez.sk
.