Vrátenie tovaru a reklamácia

VRÁTENIE A REKLAMÁCIA

 

Vrátenie tovaru

 

 tovar môžete vrátiť bez uvedenia dôvodu. Odstúpiť od kúpnej zmluvy môžete v súlade so zákonom o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, a to v lehote 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.

 

Tovar, ktorý vraciate, musí byť nepoškodený, v pôvodnom stave so všetkými visačkami a pokiaľ možno v pôvodnom obale. V opačnom prípade budeme musieť primerane znížiť sumu vracanej čiastky o hodnotu vzniknutej škody. Súčasťou balíka s tovarom, ktorý vraciate, musí byť aj tento vyplnený formulár :

Formulár na stiahnutie 

Tovar môžete zaslať poštou či kuriérom na adresu prípadne ho môžete doniesť osobne :

 

Glovez.sk

Klinčekova 970

930 41

Hviezdoslavov

 

Peniaze vám budú vrátené najneskôr do 14 dní od nášho prevzatia balíka.

 

Viac informácií nájdete v našich obchodných podmienkach.

 

Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne číslo +421 902 589 343 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00, alebo nám pošlite email na info@glovez.sk.

 

Reklamácia tovaru

 

Postup pri reklamácii je v takomto prípade jednoduchý:

 

Reklamovaný tovar treba zaslať poštou spolu s kópiou daňového dokladu a uvedeným dôvodom reklamácie na našu adresu:

 

               Glovez.sk

               Klinčekova 970, 930 41, Hviezdoslavov

 

 

Nárok na reklamáciu si môžete uplatniť do 24 mesiacov odo dňa zakúpenia tovaru. Vašu reklamáciu riadne zaevidujeme a zodpovedne posúdime.

 

V lehote do 5 pracovných dní od doručenia vás budeme kontaktovať s vyjadrením, ako bola vaša reklamácia vybavená. V prípade, že bude potrebné zložitejšie odborné posúdenie chyby tovaru, sa lehota posúva na 30 dní. O všetkom vás budeme informovať e-mailom alebo telefonicky.

 

Ak vám niečo nie je jasné, neváhajte a zavolajte nám na telefónne číslo +421 902 589 343 v pracovných dňoch od 08:00 do 16:00 alebo nám pošlite email na info@glovez.sk

.

Späť do obchodu